Görüntülü görüşme merkezi çözümü ile gelen çağrılarınızı kolaylıkla yönetebilirsiniz. Rol bazlı yetkiler ile kullanıcı tanımlama, çağrıları alma yada izleme yapabilirsiniz.

Müşteri temsilcilerin hazır ve mola durumlarını süreleri ile birlikte takip edebilirsiniz.

Raporlama seçenekleri ile çağrı süreleri, kaçan çağrılar, çağrı durumları verilerine ulaşabilirsiniz.

 

 

Çağrı Yönetimi

Esnek ve Kolay Görüntülü Görüşme Çözümü

Yönetmeliklere uygun kimlik doğrulama alt yapısına uygun Görüntülü Görüşme Merkezi çözümünü kullanın. İstenilirse sadece görüntülü görüşme hizmeti için uyarlanabilir ve müşterileriniz size görüntülü olarak ulaşır.  Müşteri temsilcileriniz kolayca sisteme adapte olur ve web tabanlı sisteme güvenli olarak her yerden erişebilir.

Yönetici modülü ile rol bazlı olarak kullanıcı oluşturma, rapor alma, sistemdeki hazır müşteri temsilcilerine çağrı atama gibi bir çok özelliği kolayca kullanabilirsiniz.

Sektörler

Bankalar
Çevrim İçi Hizmet veren Kurumlar
Sigorta Şirketleri
Sağlık Sektörü ve Hastaneler
Elektronik Para Kuruluşları
Ödeme Kuruluşları

Bizimle İletişime Geçin

Hizmet verdiğimiz bölgelerde geçerli olan regülasyona uygun bir çözüm üretmek bizim işimiz.

    KVKK şartlarını okudum ve kabul ediyorum.

    SCSOFT™, her gün binlerce kimlik doğrulamada kullanılan müşteri tanıma ve kimlik doğrulama çözümleri üreten, finansal teknolojiler konusunda uzman yazılım geliştirme şirketidir.